Vinna vinna vinna og enda mer vinna

Livet går sinn vanelige gang job job job hjemm. Men hadde litt forandring i siste uke. Dro til Ålesund og besøkte min søster der og møtte faren min og. De var en herlig tid uansett de var bare rett over en dag som jeg var der oppe .

Lune var så snill og fortelle oss historien om Ålesund og vise oss alle husene som har tøff jugendstil og har masse av history

og så om kvelden gikk vi ut og spiste på Resturant XL nede ved kaja som hadde en nydelig forett med kamsjkell og sjøkreps   til hovedrett fikk vi oss 3 forskjellige klippfisk som var gode de fleste

 

Men nå må jeg komme meg i ta vare på mine sønner ...


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband