Våå Det ble forandring

 

*Nohh......

Nå i kveld mens jeg sitter har på jobb og ser på mine servitører jobbe og venter på at de blir fullt hus så jeg kan starte og gå rundt og snakke med gestene mine da ser jeg at de kommer typiskt islansk vær over oss, tunn snø og på siden med vind i alle veijer.Kan ikke nekte for at de er jo deiligt og sitte inne på kontoret mitt og see over havna hvordan båtene svinger i vinden og sjøen ser vakker ut med litt bølger har inne i Sandnes vågen.

 

Er ikke livet deiligt når man kan sitte inne og kose seg.

 


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband